Monday, February 15, 2010

Bapak best. . . :D

hye2 everyone.. lame gak aku x update ini blog.. sory klu2 ade yg tggu.. hee~

entry nie bout job aku,my practcal session lorh. . . aku da tuka pat l.i aku,nw kat pandan indah,hny 10 minute dari pat keje hehe. . . best??? wahh! ini bos a.k.a abg rafe mmg best orngnye,ley kate sekepale lah nan aku yg slalu dpat title sengal nie. . (spe ekh?? hehe). keje dulu msok kol 9,jaoh gak la dari umah aku. . keje pon pakse2,hati aku nak wat keje pon xtng. . but nw,keje kat pndan tu msok kol 8 tapi start keje nye kol 10! hahaha.. nape???? hehe,bos nan anak2 buah nye g melepet dulu cuci mate kat awex petronas tu,kaco minah2 awex kat tepi jalan lu,hahaha... ktorng relax je yg lbeh2 abg rafe uh.. tapi beliau mmg sempoi,salute~ keje bru 4 hari,da chinese new year plus aku nye o.t lagi adela lam 15jam,wah kaya2 haha. . . :D

isnin nan slase cuti
. . isnin ade frendly nan team watan,dsebabkn kami rmai yg practcal keje n mcm2 g so x tron traing so pe lagi kalah la!! 5-1 woo!! mnyk sedey woo. . . blek umah,pe lagi tdo laa!! hahaa.. aku terbongkang tday sampi la azan mgrb. . (solat?? errr... sah2 aku tggal.. so sad. )
then malam mak kate. . " abg,ko g ane2 x?? kdai ttop ari nie jomla mak nak g tesco,alang2 nak kua g mkn,ikot x???" "ikot ikot! da lme xjoin" Waa. . . manyak syiok ane!! dpat makn steamboat wa ckap lu.. err.. hehe xtualy bru tau pebende nye tu td bru mkn wah terangkat dek kesedopan bnd tu.. huhu.. t ble2 nak ajak org tu g mkn la,tp dye la yg bnje.. hahaa..
:D

hmm. . mcm2 la jadi nan idop nie,ade yg best,mmg best,sad,so sad macam2. . . papepon idop kne gak twoskan btol x?? entry juga blog aku still mcm nie,xbest laa. . entah ble la nak updte bnd alah nie coz aku pon dah naek minat nak xplore blog nie.. hee~~ see y'all nex entry,salam. . . :D

3 comments:

Anonymous said...

nak gak makan.. lapar ni.... =(
sy banje, sy bayar tapi duit awk.. oke? haaahaa..

The3rd said...

wah! xnk2! asyk2 sye awak xbnje sye pon.. huhu..

Anonymous said...

heh! kedekut!!

Post a Comment